دوستت دارم
وبلاگ نیوا چت
وبلاگی برای شناخت اعضا.عکس های جدید بازیگران,سایت مدل لباس,عکس های هنری و زیبا.عکس های عاشقانه.عکس های دیدنی,اس ام اس,عکس.کلیپ.


دوستت دارم


اگر دبیر ریاضی بودم ثابت میکردم که چگونه شعاع نگاهت از مرکز قلبم می گذرد


اگر دبیر شیمی بودم نام تو را در قلبم پخش می کردم تا محلول با محبت شود


اگر دبیر دینی بودم می دانستم که بعد از خدا تو را می پرستم


اگر دبیر جغرافی بودم می دانستم که خوش آب و هوا ترین منطقه آغوش گرم تو است و اگر دبیر


زبان بودم


با زبان بی زبانی می گفتم


عاشقتم



نظرات شما عزیزان:

نيلو 20 و عسلي
ساعت13:49---9 خرداد 1391
http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/5187290625737354624 6.jpg

شیوا بیدل
ساعت13:21---25 اسفند 1390
همه چیز عالیه فقط نیوارو درست کنین که دیونه شدیم

maryam
ساعت0:13---29 دی 1390
ziab bood
mamnoon ke oomadi webam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط ساسان20
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 85
بازدید هفته : 199
بازدید ماه : 197
بازدید کل : 60146
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 169
تعداد آنلاین : 1



Yahoo Status by RoozGozar.com

این صفحه را به اشتراک بگذارید

عضویت در سایت
ارسال عکس های جدید و داغ روز هر شب به ایمیل شما
[برای عضویت اینجا کلیک کنید]

کلیک کنید ساسان 20رو تو فیس بوک ببینید Sasan Javad

Create Your Badge